Tuesday, August 17, 2010

KARNIVAL USAHAWAN SOSIAL DAN ICT 2010

inilah yang di katakan HEBAT.. bila dah join AHLI KELAB USAHAWAN PIDL maka buah hasilnya.. saya di beri khemah percuma oleh PID untuk bersama-sama usahawan PIDL lain mempromosikan produk baja ZEOLITE.

bertempat di DATARAN PEKAN RABU LANGKAP karnival di jalankan selama 2 hari bermula dari 17 Julai - 18 Julai 2010. Alhamdulillah sambutan dari komuniti Langkap amat memuaskan. Di anggarkan mereka yang hadir ke Karnival ini mencecah 5000 orang sehari.

Hasil dari Promosi Karnival yang baik dari pihak PID maka.. produk Zeolite saya laris terjual dengan membawa pulang keuntungan bersih sebanyak RM750. kutipan ini amat membanggakan saya kerana dengan hanya satu hari sahaja saya mendapat keuntungan yang bagi saya begitu baik... TQ PID... kerana banyak memberi semangat kepada saya berkaitan dengan duani perniagaan.

saya paparkan gambar sekitar karnival usahawan sosial dan ict 2010 di jalankan :

inilah khemah baja gunung berapi ZEOLITE



penerangan berkaitan baja Zeolite kepada YB Datuk Zainol Fadzi Hj Paharudin semasa acara perasmian jam 4.00 Petang.

GAMBAR-GAMBAR LAIN :










No comments:

Post a Comment